Pristatome naujausią motociklą, parodantį tikrąjį Ducati DNR – Multistrada V4 RS.

Rinkitės viską

Desmodrominis variklis, sausa sankaba ir išskirtinumas kiekvienoje detalėje: naujoji Multistrada V4 RS yra kompromisų nepripažįstantis motociklas, išreiškiantis sudėtingiausią Ducati sportinį požiūrį.

Multistrada V4 RS suderina sportinį charakterį ir jai būdingą universalumą. Jį galima naudoti su įvairių tipų bagažu: nuo plastikinių šoninių dėklų iki bako ir keleivio sėdynės krepšių, be to, jame yra didesnis priekinis stiklas.

Panigale ir Streetfighter užkariavęs Ducatisti širdis, 1103 cm3 darbinio tūrio Desmosedici Stradale prisijungia prie Multistrada ir tampa speciali versija su pakeistu kalibravimu ir 180 AG, derinanti sportines charakteristikas ir pusiausvyrą, kuo ši šeima visada išsiskyrė.

Kaip ir Panigale V4 R bei V4 SP, Multistrada V4 RS taip pat turi STM EVO-SBK sausąją sankabą iš aliuminio kaladėlių. Šis komponentas ne tik užtikrina sklandesnį važiavimą stabdant ir perjungiant pavaras, bet ir, išjungus sankabą, skleidžia nepakartojamą Ducati garsą.

Multistrada V4 RS turi moderniausią elektronikos įrangos paketą, kuriame, be daugelio kitų funkcijų, standartinėje įrangoje yra priekinio ir galinio radaro technologija, įjungianti adaptyviosios greičio palaikymo sistemos ir aklosios zonos aptikimo funkcijas. Jame taip pat įdiegtas visiškos galios ir lenktynių važiavimo režimas, užtikrinantis maksimalią galią visose pavarose ir greitą reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą.

Multistrada V4 RS yra elegantiška ir dinamiška. Jos estetika susilieja su kai kuriais būdingiausiais Ducati supersportinių motociklų stiliaus elementais. Anglies pluošto komponentai, tokie kaip priekinis sparnas, rankų apsaugos, šilumos skydelis ir priekinis snapelis, sukuria kontrastą su ledkalnio baltos spalvos livrėjomis, papildytomis nuorodomis į Desmosedici MotoGP spalvinę schemą. Technopolimerinė uodegos dalis ir titaninis pagalbinis rėmas pabrėžia sportišką Multistrada V4 RS požiūrį. Pasirinkus titaną pagalbiniam rėmui, lyginant su standartiniu komponentu, svoris sumažėjo 2,5 kg.