STREETFIGHTER V4 SP

Susisiekti su pardavėju

Kovotojas su laiku

Streetfighter V4 SP yra labiausiai keliantis adrenaliną Naked tipo motociklas, kuris yra kada nors yra išriedėjęs nuo Borgo Panigale gamybos linijos.

Estetiškai SP modelis išsiskiria iš kitų dėka “Winter test” išdažymo, kurį Centro Stile Ducati sukūrė pasisėmęs įkvėpimo iš MotoGP ir SBK priešsezonio testų. Aukščiausios kokybės įranga atkeliavo iš Superleggera V4.

Nauji karboniniai ratai yra lengvesni 1,4 kg, negu tie, kurie yra naudojami Streetfighter V4 S modelyje, dėl to jie ženkliai sumažina sukimosi inercijos momentą, bei sumažina bendrą motociklo svorį iki 3 kg. 1103 cc Desmosedici Stradale variklyje alkūninis velenas sukasi priešprieša kryptimi, Twin Pulse sistema, 208 AG ir 123 Nm sukimo momentas ties 9500 aps./min. STM-EVO SBK sauso veikimo sankaba užtikrina labiau efektyvų antiprašokimą, bet tuo pačiu ir skleidžia tokį būdingą garsą, kuri begalo vertina Ducatistai. Prie plataus įrangos asortimento prisideda ir Ohlins Smart EC 2.0 pakaba ir Brembo Stylema R® stabdžių sistema.

Streetfighter V4 SP

DIZAINAS
VARIKLIS
VAŽIUOKLĖ
CHARAKTERISTIKA

Ducati Centro Stile sukūrė “Winter test” išdažymą imdamas įkvėpimo iš Ducati Corse motociklų, kurie važiavo MotoGP ir SBK čempionatų priešsezoniniuose testuose. Matinės juodos spalvos aptakai kartu su matiniais karboniniais ratais ir sparneliais, puikiai dera su ryškiai raudonais akcentais, bei šlifuoto aliuminio stiliaus degalų baku. Borgo Panigale gamyklos naujagimis yra pilnas visokiausių nuostabaus grožio smulkių detalių, tokių kaip gamybos skaičiaus atvaizdas išgraviruotas ant vairo, Italijos vėliava ant karboninių sparnelių ir kt.

1,103 cc Desmosedici Stradale su 208 AG širdimi, kuri išvysto 123 Nm sukimo momentą ties 9,500 aps./min. Streetfighter V4 SP modelyje Desmosedici Stradale yra apginkluotas STM-EVO SBK sauso veikimo sankaba, kuri garantuoja, kad sankaba neprašoks, kad ir koks agresyvus pavarų žeminimas jos laukia, tuo pačiu ir suteikdama geresnį tepimą riedant atleidus akseleratoriaus rankeną. Tai bene svarbiausias aspektas norint būti kuo įmanoma efektyvesniam lenktynių trasoje.

Šio išskirtinio modelio važiuoklė ir techninė dalis yra pasiskolinta iš moderniausio Ducati Superleggera V4 modelio, bei tokie komponentai kaip karboniniai ratai ir Brembo Stylema® priekiniai stabdžių suportai. Aukščiausios kokybės anoduoti aliuminiai pakojai, karboninės apsaugos, stabdžių ir pavarų svirtys naudojamos tam, kad sumažinti riziką detalėms sulūžti nuslydus kojoms, bei pagamintos taip, kad būtų lengva pakeisti jas. SP modelis turi Ohlins NIX-30 priekines šakės, Ohlins TTX36 galinį amortizatorių ir Ohlins vairo amortizatorių, kurį elektroniškai reguliuoja antros kartos Ohlins Smart EC 2.0 sistema. Priešingai nei S modelis, šis turi tas pačias spyruokles ir hidrauliką, kaip ir Panigale V4 modelis. Vienintelis skirtumas tas, kad šakių spyruoklių išankstinė apkrova yra sumažinti nuo 11 mm iki 6mm.

Streetfighter V4 SP yra tobulas kompanionas mėgėjams, kurie nori lavinti savo vairavimo įgūdžius trasoje. Stabdymo kelias yra lyg iš kitos dimensijos, motociklą lengva guldyti ir posūkių viršūnę jis pasiekia greičiau, bei nepaprastai stabilus greitose atkarpose.

Naujasis modelis turi Ohlins Smart EC 2.0  valdymo sistemą, kuri prisitaiko prie vairuotojo važiavimo stiliaus, kartu su dvigubais sparneliais ant šoninių aptakų, padidina pasitikėjimą ir užtikrina pačias geriausias savybes sportiniame režime. STM-EVO SBK sauso veikimo sankabos komplektas garantuoja, kad sankaba neprašoks.

Techniniai parametrai
VARIKLIO TŪRIS
1,103 cc
VARIKLIO GALIA
208 AG (153 kW) ties 13,000 aps./min.
SUKIMO MOMENTAS
123 Nm ties 11,500 aps./min.
SVORIS (BE SKYSČIŲ)
177 kg
SĖDYNĖS AUKŠTIS
845 mm

Atsisiųsti Streetfighter V4 SP brošiūrą

Viskas ką Jums reikia žinoti apie naują Streetfighter V4 SP modelį.

Streetfighter V4 SP veiksme

Streetfighter V4 SP

Susisiekti su pardavėju

Norėdami gauti daugiau informacijos apie naująjį Streetfighter V4 SP, susisiekite su artimiausiu pardavėju.
Susisiekti su pardavėju